Mamy przyjemność zawiadomić Państwa o potwierdzeniu wydania po polsku kolejnych gier, które ukażą się nakładem wydawnictwa Rebel już w 2015 roku:

Five Tribes Komiks - gra polega na układaniu obrazków w spójną historyjkę komiksową wedle zadanego hasła i pod presją czasu, a następnie na zaprezentowaniu ich innym współgraczom. Następnie historyjki są oceniane, wedle bardzo prostych kryteriów.
Co w niej jest fajnego? Przede wszystkim ilustracje na kartach aż kipią wieloznacznością i sam proszą się o to, aby wykorzystać je w opowieści. Do tego są dwustronne, czyli ilość możliwych do wykorzystania komiksowych kadrów jest ogromna. To wstęp do tego, aby pobudzić naszą wyobraźnię, a jako, że przy opowiadaniu historyjki nie ma ograniczeń (możemy ją zarapować, wyjąkać, wyśpiewać, możemy podtrzymywać napięcie opisując każdy kadr jednym słowem tworząc suspens, albo puścić wodze fantazji i stworzyć prawdziwą epopeję) to w efekcie powstające historyjki niejednokrotnie przekraczają nasze wyobrażenia o posiadanych przez siebie umiejętnościach. Ale to co jest naprawdę genialne to system oceniania. Nawet osoba, której nie do końca zgrabnie idzie opowiadanie historii może wykazać się w ocenianiu, bowiem punkty zdobywa się wskazując historie, które są najbardziej pomysłowe, emocjonujące lub najbardziej spójne. Gracze nie muszą zagłosować na moją historię, aby dostać punkty, wystarczy, że ja wskażę te historie, na które zagłosuje najwięcej osób w danej kategorii.
Prosta, śliczna i bardzo grywalna, naprawdę nie trzeba być oratorskim mistrzem, aby ułożyć jakąś historyjkę. Nam się bardzo podobało, na tyle, że postanowiliśmy przybliżyć ją graczom w Polsce przygotowując jej polskie wydanie.
Greed -  gra została stworzona przez Donalda X. Vaccarino, autora m.in. Dominiona, a prostota i elegancja reguł tutaj także są zauważalne. Jako mafiozo chcemy jak najbardziej się wzbogacić na handlu nieruchomościami, bądź na szemranych interesach, zatrudniając nie do końca legalnie "pracowników" specjalizujących się w różnego rodzaju akcjach specjalnych. Sercem gry jest budowanie sobie na ręku zestawu akcji, który zapracuje z kartami już wyłożonymi na stół, jednocześnie szkodząc przeciwnikom. Gra posiada wiele dróg do zwycięstwa, a dzięki temu odkrywamy ją na nowo w każdej kolejnej partii. Do gustu przypadły nam także grafiki z kart przywodzące na myśl gangsterskie filmy z lat 70-tych.
Śpiące Królewny - to bardzo prosta gra, w której rodzice mogą podszkolić nieco swoje pociechy w podstawowych działaniach matematycznych. Naszym celem jest obudzenie jak największej liczby Śpiących Królewien, jednocześnie chroniąc je przed mrocznymi rycerzami za pomocą dobrotliwych smoków, podkradając je sobie wzajemnie, czy usypiając z powrotem te, które obudził już przeciwnik. Gra ma ładne grafiki, ale najważniejsze jest to, że dzieci chcą do niej wracać.
Space Alert - gracze mogą wcielić się w badaczy nieznanych sektorów galaktyki wyruszających w niezbadane obszary kosmosu na specjalistycznym statku kosmicznym. Będą oni wspólnie współpracować walcząc z przeciwnościami losu, piratami, dziwnymi stworami zamieszkującymi rubieże galaktyki, a także obcymi rasami. Skanery wymagają 10 minut aby dokonać pełnej analizy sektora i to właśnie tyle czasu będą mieli gracze, aby obronić statek przed wrogami i uchronić go przed rozmaitymi anomaliami i niebezpieczeństwami. Gra posiada kilka poziomów trudności oraz bardzo dużą regrywalność, każda partia jest inna od poprzednich. Ach, najważniejsze... Rozgrywka toczy się w czasie rzeczywistym.
Alchemicy Takie Życie 2: Detektywi - to kolejna gra wydawnictwa Hobby World należąca do bardzo już rozbudowanej w Rosji serii trudnych zagadek wziętych prosto z życia. Tym razem zagadki dotyczą tematu detektywistycznego.
Kotobirynt Mamy szpiega! - kolejna gra, którą bardzo byśmy chcieli spopularyzować, wydana przez Hobby World. Zagraliśmy kilka razy i zauroczyła nas prostota pomysłu i ilość dobrej zabawy, której ta gra dostarcza. W pudełku z grą jest ponad 40 kart różnych lokacji, od posterunku policji, przez plażę, stację kosmiczną, bank, restaurację, itp. Każdy taki zestaw kart posiada też jedną kartę szpiega. Karty rozdajemy wśród graczy. Ci z nich, którzy otrzymają kartę lokacji wiedzą w jakim miejscu się znajdują. Tylko jeden z graczy otrzyma kartę szpiega, który podsłuchuje rozmowy innych graczy i jego zadaniem jest dowiedzieć się w jakiej lokacji przebywają. Następnie zaczyna się właściwa gra - gracze zadają sobie pytania próbując przyłapać szpiega na złej odpowiedzi, a szpieg w tym samym czasie stara się wydedukować nazwę lokacji.
What The Fake

Colt Express - to bezsprzecznie jedna z lepiej ocenianych gier tegorocznych targów w Essen i pomijając fakt ślicznego wykonania tej gry jako projektu to posiada także ciekawą mechanikę włączającą negatywą interakcję pomiędzy graczami. W skrócie chodzi o to, że gracze napadają na pociąg przewożący całoroczny utarg Kompanii Węglowej i ich celem jest zrabować jak najwięcej kosztowności, w czym przeszkadzał im będzie szeryf oraz inni gracze. Pościgi po dachu pociągu, strzelaniny, bójki, przeskakiwanie z wagonu na wagon, walka o łupy, to tylko część z tego czego możemy oczekiwać podczas rozgrywki. Mechanika jest bardzo prosta, naszymi postaciami kierujemy za pomocą kart, a pociąg jedzie przez rozmaite rodzaje terenów mijając tunele, robiąc zakręty, podskakując na wybojach, co zmienia sposób w jaki będziemy je zagrywać. Gra jak na relatywnie krótki czas rozgrywki oferuje wiele emocji, wygląda obłędnie i dzięki prostej bazowej mechanice można w nią zagrać w dowolnym gronie graczy.

      

 Na początku 2015 roku więcej informacji pojawi się w naszych Zapowiedziach.