Pic na wodę!

Podstawowe informacje

Liczba graczy: 3 - 8 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 10 minut
Waga: ok. 0.28 kg
Losowość: 1 2 3 4 5 6
Interakcja: 1 2 3 4 5 6
Złożoność: 1 2 3 4 5 6
oddane głosy: 18
Wydawca: REBEL.pl
Projektant: Stefano Negro, Walter Obert
Ilustrator: Stivo
Wydanie: polskie

Zawartość pudełka:

  • 45 kart wystaw
  • 8 kart ról (6 artystów i 2 fałszerzy)
  • 6 ołówków
  • 1 notes
  • 1 instrukcja

Zobacz koniecznie:

Kup teraz w REBEL.pl

Pic na wodę! (What The Fake!)

Dali, Van Gogh, Monet, Rembrandt, Kossak... Każdy niesamowity, z własnym stylem, patrzący na rzeczywistość inaczej, a wszyscy sławni. Nie inaczej będzie z Tobą! Postaw na unikalność, niecodzienne spojrzenie, inną perspektywę i myślenie w niestandardowy sposób! Sława czeka także na Ciebie!


Chyba że nie jesteś jednym z tych, którzy przecierają szlaki i stawiają czoła krytyce, forsując swoje zdanie. Może wtedy mainstream" będzie dla Ciebie lepszym rozwiązaniem? W końcu przynosi to niezłe pieniądze. 


W grze Pic na wodę!" stajesz się Artystą albo Fałszerzem. Na początku gry wszyscy otrzymują karty z rolami. Większość ról to Artyści, ale pośród nich ukryje się jeden lub dwóch naśladowców. Następnie odsłaniany jest temat wystawy i wszyscy starają się jak najszybciej narysować trzy proste obrazki, które łączą się z wylosowanym tematem. 

 

Przykładowo temat „Ostre przedmioty" pozwala na narysowanie, noża, śrubki, rozbitej butelki, szpilek itd.


Następnie gracze porównują swoje obrazki. Artyści dostają po jednym punkcie za każdy własny obrazek, którego nikt inny nie narysował. Fałszerze dostają jeden punkt za każdy obrazek narysowany przez przynajmniej jednego Artystę.

 

Dlaczego będziesz się przy tej grze świetnie bawić?


  • Gra nie wymaga umiejętności rysowania. Szybkie, schematyczne obrazki są nie tylko całkowicie wystarczające, ale też dostarczają dodatkowej zabawy przy porównywaniu ich i próbowaniu zrozumienia gryzmołów współgraczy. 
  • Role Artysty i Fałszerza wymagają zupełnie innego podejścia do gry. Raz staramy się myśleć możliwie oryginalnie, a w drugim wypadku, podobnie jak to jest w grze Dixit, staramy się domyśleć, o czym mogli pomyśleć współgracze. 
  • Gra wydana jest w świetnym, kompaktowym pudełku, łatwym do transportu.
  • Różnorodność tematów wystaw i ich ilość zapewni niekończące się godziny przedniej zabawy. Będziecie grać, grać i grać, aż słońce zacznie wschodzić. I wtedy uznacie, że bez sensu iść spać i będziecie grać dalej. ;)



Patronat medialny: