Smocza Dolina

Podstawowe informacje

Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok. 20 minut
Waga: ok. 1.10 kg
Losowość: 1 2 3 4 5 6
Interakcja: 1 2 3 4 5 6
Złożoność: 1 2 3 4 5 6
oddane głosy: 17
Wydawca: REBEL.pl
Projektant: Johannes Berger, Julien Gupta
Wydanie: polskie

Zawartość pudełka:

  • 1 smocza dolina (dolna część pudełka wraz z wypraską, plansza smoczej doliny, smocza skała, smocze zarośla oraz smocze drzewo)
  • 1 plansza Razandara
  • 1 wieża (złożona z pięciu części)
  • 1 woreczek
  • 6 młodych smoków
  • 1 czarnoksiężnik Razandar
  • 1 piłka z wulkanicznej skały
  • 1 biała kość i 1 czarna kość
  • 4 magiczne różdżki
  • 12 kart smoków
  • 6 żetonów trudności
  • instrukcja

Zobacz koniecznie:

Kup teraz w REBEL.pl

Smocza Dolina

W pewnej odległej dolinie, ukrytej przed wszystkimi, żyła sobie szczęśliwie mała smocza rodzinka. O jej istnieniu wiedziało tylko kilku wtajemniczonych magów. Oto dzisiaj młode smoczki po raz kolejny przyleciały do zaczarowanego lasu, aby rozegrać mecz ognistej piłki z drużyną młodych magów. Niestety, mrukliwy czarnoksiężnik Razandar nie jest zadowolony z tych pojedynków. W starym zrzędzie wszystko się gotuje na samą myśl o tym, że piłka zrobiona z lawy mogłaby uszkodzić jego piękną wieżę. Nikt nie chce doświadczyć gniewu czarnoksiężnika, więc rozgrywki odbywają się pod jego nieobecność.


Piłka wiruje w powietrzu, a smoki i czarodzieje bawią się przednio. Ale, ale! Razandar właśnie wraca z wioski magów! Mecz odwołany! Musicie się śpieszyć i zagnać młode smoczki z powrotem do doliny, zanim Razandar wróci do domu i da smoczym graczom nauczkę. Albo, co gorsza, wypędzi smoki na zawsze! Rozbrykane smoczki trudno przekonać do przerwania zabawy. Ale od czego jest magia? Chwyćcie
za różdżki i sprowadźcie smoki do rodzinnej doliny, nim Razandar dotrze do swojej wieży! Rozpoczyna się magiczny wyścig!

 

Gracze starają się za pomocą magii, a dokładniej – dwóch magicznych różdżek, zagnać smoczki z powrotem do doliny. Aby osiągnąć zamierzony cel, muszą ze sobą współpracować, a ich wysiłki okażą się skuteczne, jeśli młody smok nie spadnie z hukiem na ziemię, tylko bezpiecznie wyląduje w dolinie. Wszyscy gracze zostaną zwycięzcami, jeśli uda się zebrać sześć smoków w dolinie, zanim zrzędliwy Razandar wróci do swojej wieży. Jeśli jednak czarnoksiężnik zdąży wrócić do wieży i zobaczy na niej chociażby jednego smoka, wszyscy gracze przegrywają.