W dystopijnym świecie przyszłości pięciu wojowników zostało więźniami futurystycznej areny. Uzbrojeni po zęby w wymyślne rodzaje broni mają tylko jedno  zadanie: zabić przeciwników albo zginąć.

Pomimo grozy sytuacji nieustraszeni wojownicy przemierzają mroczny labirynt, eliminując po drodze wszystko, co się rusza. Kule rozszarpują ciała, a okrzyki bólu mieszają się z odgłosem wystrzałów i hukiem eksplozji.

Czym zasłużyli na taki los? Czyżby byli zwykłymi bandytami? A może to jacyś psychopaci zamknięci w gąszczu korytarzy jak laboratoryjne szczury? A może po prostu zwyczajni mężczyźni i zwyczajne kobiety… i kosmici… i roboty…

Adrenalina to planszowy odpowiednik komputerowych strzelanin, w którym trup ściele się gęsto, a martwi zawodnicy błyskawicznie wracają do gry, by mścić się na swoich oprawcach!

Adrenalinie każdy gracz wciela się w jedną z pięciu postaci:

Jak grać?

Celem każdego gracza jest zdobycie jak największej ilości punktów. Punkty zdobywa się trafiając i zadając obrażenia innym graczom. Im więcej obrażeń zadamy graczowi tym więcej punktów dostaniemy po jego wyeliminowaniu. Dodatkowo punktowane jest też zadanie obrażeń jako pierwszy. Po wyeliminowaniu gracza z toru czaszek zabieramy jedną i kładziemy na jego planszy. Od teraz zadawanie mu obrażeń będzie przynosiło mniej punktów. Gra kończy się w momencie zebrania z toru czaszek ostatniej z nich. Wtedy następuje ostateczne podliczenie punktów i wyłonienie zwycięzcy krwawego turnieju.

 

Na początku każdy gracz dobiera dwie karty zdolności. Jedną zatrzymuje drugą pokazuje przeciwnikom; kolor tej karty określi punkt odrodzenia, w którym gracz rozpocznie swoje zmagania.

Podczas swojej tury gracz może wykonać dwie z trzech dostępnych akcji:

  • Bieg: pozwala nam przemieścić postać do trzech pól. Ruch musi odbywać się na sąsiednie pole. Nie można przemieszczać się po skosie i przez ściany.
  • Zbieranie ekwipunku: wykonując tę akcję zabieramy przedmioty z pola, na którym się znajdujemy, lub poruszamy się o jedno pole i zbieramy przedmiot znajdujący się na nim. Wśród przedmiotów znajdziemy broń, amunicję oraz karty zdolności.
  • Strzał: aby strzelić musimy najpierw zagrać kartę broni, określić cel, następnie płacimy koszt podany na karcie broni, zadajemy obrażenia i cieszymy się ze zdobytych punktów.

Kolejność wykonywanych akcji jest dowolna, gracz może też zdecydować się wykonać daną akcję dwa razy. Dodatkowo na koniec swojej tury gracz może przeładować broń. 

Przeładowanie nie jest akcją!

Do skutecznego i bezwzględnego eliminowania przeciwników dostaniemy cały arsenał przeróżnych broni. Karabiny snajperskie, granatniki, miotacze ognia i karabiny laserowe to tylko niektóre z broni, których gracze będą używać do eksterminacji przeciwników.

Nie zabraknie też broni białej jak młoty czy elektrokosy, oraz ulepszeń takich jak: celowniki laserowe czy markery do namierzania przeciwników.

 

Tak jak w każdej dobrej „strzelance” komputerowej tak i w adrenalinie mamy kilka trybów rozgrywki jak na przykład: tryb Dominacji, w którym dodatkowo punkty zdobywamy za kontrolę terenu, czy tryb wieżyczek, w którym gracze starają się kontrolować wieżyczki do ostrzeliwania przeciwników. Dodatkowo do każdego z trybów możemy dołączyć bota.

Adrenalina  to dynamiczna gra taktyczna gdzie trwa nieustanna walka na śmierć i życie, a walka między graczami z tury na turę staje się coraz bardziej zaciekła. Mnogość i zróżnicowanie uzbrojenia oraz dwustronna plansza zapewniają wiele godzin ekscytującej zabawy!